toerisme volgens de nieuwe tijden

Dit bedrijf werd de belangrijkste keten in Mexico vanwege het aantal hotels dat met meer dan 200 punten werd ondertekend.

De toeristische sector is een van de meest getroffen door de pandemie, en naarmate het vaccinatieproces in de wereld vordert, begint de sector langzaam de eerste positieve tekenen te vertonen. Reizigers die graag weer op pad willen, zullen echter niet meer hetzelfde zijn omdat de voorzichtigheid en latente angst voor nieuwe uitbraken van het virus hun gedrag zullen veranderen: ze zullen kiezen voor lokale en onconventionele bestemmingen, roadtrips in hun eigen auto, avontuurlijke ervaringen , en een duurzaam en bewust toerisme.

En dit is precies de waardepropositie die Rotamundos.com aanbood sinds vóór de pandemie, en die het snel versterkte om zijn nationale aanwezigheid verder te consolideren en zijn internationale expansie te bevorderen.

“Wanneer de pandemie aanbreekt, analyseren we de trends en realiseerden we ons dat plattelandstoerisme en natuurtoerisme een nieuwe hotspot worden volgens de World Tourism Organization”, legt Javier Cárdenas, CEO en oprichter van Rotamundos.com, uit.

Zo werd het bedrijf dat in januari vorig jaar met zijn activiteiten begon en dat geen eigenaar is van de eigendommen maar werkt met een aangesloten model en een gedeeld reserverings- en serviceplatform, de belangrijkste keten in Mexico werd door het aantal hotels dat is ondertekend met meer dan 200 punten zoals hutten, hostels, glamping – kamperen in de open lucht met luxe omstandigheden – onconventionele ruimtes zoals grotten of boomhutten.

More Stories
Werkloosheid: geplande ontslagen twee keer zo snel als in de vorige recessie